Δευτέρα 26 Μαρτίου 2007

Pump up the volume!

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε!

5 σχόλια:

sstef είπε...

Καλή αρχή και καλές μουσικές επιλογές.Άντε βάλε Guns 'n Rosses γουστάρουμε!!!!!!!

Unknown είπε...

Βρήκα την ιστοσελίδα σας μετά από search για το τραγούδι Because the night.
Ήμουν σίγουρη ότι το είχα παλιότερα σε δίσκο με την Janice Joplin και τώρα στο Google προκύπτει ότι ήταν του Springsteen και το έδωσε στην Patty Smith.
Μήπως κατά τύχη γνωρίζετε αν το τραγούδησε ποτέ η J.J.;

itsomp είπε...

Χμμμ...
Το τραγούδι κυκλοφόρησε το 1978 και η J.J. πέθανε το 1970. Δυστυχώς λάθος θα θυμάσαι. Δες μήπως εννοούσες καμία άλλη έκδοση στο http://en.wikipedia.org/wiki/Because_The_Night .
Ευχαριστούμε για την προτίμηση σας στο πιάτο μας!

Unknown είπε...

Έψαξα ήδη στην wikipedia όπως και στο google και δεν είδα καμμία σύνδεση αυτού του τραγουδιού με την J.J.
Όμως είναι σαν να την ακούω τώρα να το τραγουδάει. Είχα ένα δίσκο της το 1978 περίπου και αυτό το τραγούδι μου άρεσε υπερβολικά, αλλά το γεγονός ότι η τραγουδίστρια πέθανε με τον τρόπο αυτό το έκανε να με απωθεί κάπως.
Τώρα μαθαίνω ότι το τραγούδι ήταν της Patty Smith και ακόμα χειρότερα, του Bruce Springsteen και μένω κατάπληκτη.
Δεν πιστεύω όμως ότι κάνω λάθος.
Ούτε και αυτό που λέτε για τις χρονολογίες που δεν συμπίπτουν με πείθει.
Είμαι σίγουρη ότι ήταν η J.J. που τραγουδούσε εκείνο το τραγούδι σε ένα 33άρη δίσκο βινυλίου όλο δικό της (όχι συλλογή ή ανθολογία ώστε να τα έχω μπερδέψει). Έχω χάσει τη δισκοθήκη μου έκτοτε, δυστυχώς πράγματι, γιατί θα το τσεκάριζα από κει.
Για χρόνια είχα αυτή τη διπλή αίσθηση όποτε άκουγα το Because the night, ένα τραγούδι που λατρεύω και η φωνή μιας τραγουδίστριας που δεν αποδέχομαι να ζήσει και να πεθάνει έτσι. Μα και η Patty Smith κάπου είπε ότι αυτό ήταν το χειρότερό της τραγούδι, οπότε δεν θα την αντιπροσωπεύει και τόσο νομίζω...
Ίσως να ξεκαθαρίσω κατά τύχη αυτό το μυστήριο, αν έχω το χρόνο στο μέλλον.

dtsomp είπε...

Πρόκειται για ένα εξαιρετικά δημοφιλές τραγούδι, ειδικά όσο αναφορά τις γυναίκες ερμηνεύτριες. Δεν θα μου έκανε έκπληξη να μάθαινα ότι το τραγούδησε κάποια που μιμείται (ή προσπαθεί να μιμηθεί) το στυλ ή την φωνή της Janis.

Οι αριθμοί όμως δεν λένε ψέμματα. Ο Springsteen έδωσε στην Smith το τραγούδι κατά την διάρκεια των ηχογραφήσεων του δίσκου του "Darkness on the edge of town", το '77. Η Smith δούλεψε πάνω σ'αυτό, άλλαξε τους στίχους και έκανε μια πιο ροκ ενορχήστρωση από αυτό που είχε υπόψη του ο Springsteen. Εν τέλει, κυκλοφόρησε στο ευρύ κοινό ως τραγούδι της Patti Smith το 1978.

Όλα αυτά έγιναν πολύ μετά από τον Οκτώβρη του ΄70...